Madde

En flicka på gaffeln

Publicerad 2010-03-28 11:48:08 i Allmänt,

I går kväll tog jag bilen in till stan och träffa upp Helena, Jenny och sofie vid Odenplan så gick vi till en flicka på gaffeln och åt middag.Super mys måste jag säga. Minna och Linda va saknade dom är i solen och värmen.
Vi är 6 stycken som fortfarande håller i hop från högstadiet och några av oss enda sen första klass.

Snart sk avi åka till Wien och mysa på en weekend.

Det blir inte så ofta jag är med längre då jag inte bor vid dom längra och det krävs lite mer planering för mig att ta mig in. Så det är alltid kul när det blir av.

Tack för att ni finns :) :) :)

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2010-04-06 20:37:52

tack själv! jättetrevlig kväll, alltid mysigt att ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela