Madde

Dom bästa

Publicerad 2010-03-13 22:39:52 i Allmänt,

Lördag och morgon pass,killarna fick hänga med för R jobbar,gick super.

Sen åkte vi och hälsa på dom Bästa: Karin,Daniel och Ingrid (och märta som ligger i magen.)
Det hemliga som jag skrev om att jag köpte på presentaffären tidigare i veckan va BOKEN OM MIG som Märta fick från oss. Det va super trevligt som vanligt,vi grilla korv och åt ute i solen. Sen blev det snöbolls krig mellan Oliver och Daniel.Oliver gillar Daniel så mycke det märks, han får verkligen all uppmärksamhet av honom.En stor elårs (eller hur det stavas)till Daniel.
Ingrid vilken unge inte ett gnäll under hela vår vistelse satt på golvet och lekte hela tiden utan att bli missnöjd. Helt ortligt! Hon är så söt :D 
 
  


Sen i kväll fick jag trevligt besök av M vi kolla schlager och Anna vann, hon va bra tycker jag. Sen åkte M till norrtälje,själv får jag snällt stanna hemma men är bra party sugen.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-04-06 09:33:34

Hej vännen! undra om du får denna kommentar trots att det var så länge sedan du skrev inlägget!?! Har tänkt att jag ska skriva till dig enda sedan jag läste det - både Daniel och jag blev väldigt glada för ditt fina inlägg och hade också en supermysig dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela