Madde

Bullbak och påskpynt

Publicerad 2010-03-28 13:33:21 i Allmänt,

Börja morgonen med att njuta av att ligga i sängen väldigt svårt att ta mig upp i dag. Men sen när jag väl kom upp så fick det bli bullbak och påskpyntning.Där i mellan skjusa jag Oliver till en kopis så bara jag och william hemma i dag lugnt och skönt.


100 goda bullar blev det


Påskriset


Bänk och öppning fick lite kycklingar och häxa


Häxan som jag fått av mamma i nått påskägg


så till sist lite pynt på köksbordet oxå

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-29 09:09:35

Men jisses vilket jäkla bullbak, när får man komma på fika ;)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-29 09:46:36

men ghaa vad gott med bullar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela