Madde

sol sol sol

Publicerad 2010-06-08 11:44:40 i Allmänt,

Helgen har vart underbar.
Lördagen börja med frukost och så en jogging runda,killarna cykla brevid mamma hela rundan snälla små liv.
När vi kom hem börja killarna tjata om att blåsa upp våran lilla pool vi har. Men vi kunde ju inte blåsa upp den själv så Oliver fick stora ansvaret att själv cykla ner till leksaksaffären och handla en handpump. Så stolt cyklar han i väg. Vi pumpa och fyllde med vatten.
Sen blev det Kusin kalas hos Elias som fyllt 8 år. Gott fika och lek för ungarna medans man själv kunde sitta och ta det lugnt en stund.


Väl hemma blev det bad i poolen.

Söndag va det kalas igen för Oliver så han gjorde sig kalas fin och vi körde dit han.Medans han va där så åkte vi till mamma och pappa och fira sveriges nationaldag.
På kvällen blev det jogging runda och sen film 2012,jag höll mig vakne hela filmen kors i taket.

Oiver kalas fixad

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-11 03:57:03

Frukost är alltid bra. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela