Madde

Skateparken...

Publicerad 2010-06-08 21:21:17 i Allmänt,

I morgon är det skolavslutning och det känns på jobbet att det är nära nu till semestern. 2½ vecka kvar sen är man ledig.Jag bara längtar till att få slappa och inte behöva passa tråkiga tider.
I dag blev det en promenad i solen med T och sen städa och fixa hemma. Sen jobb en stund,barnen gick hem tidigt eftersom dom hade skolavslutning nu på kvällen. Så 4 va det tomt så då börja jag rensa lite i lego låderna kände mig så duktig.

Sen hem och åt en god middag för att sen ta oss till skateparken Oliver har blivit så duktig,han hoppar på hoppen med cykeln så att jag i bland inte vågar titta tycker det är så läskigt och är så rädd att ha ska göra illa sig.Han ser hur dom stora killarna gör och vill bli lika duktig som dom. Ska fota nästa gång vi är där så ska ni få se va han gör när han vill dit. Vilket han vill varje dag.

Nu på kvällskvisten blev det jogg/power walk runda :)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela