Madde

Sistan dan innan helg...

Publicerad 2010-06-18 16:53:57 i Allmänt,

I dag blev det på med skitkläder och så åkte vi upp och måla hos mamma och pappa.Eller rättare sagt jag måla,började måla deras lada förra året uppe på landet så tänkte att det kankse ska slutföras i sommar. Nu är det inte så mycke kvar så det ska jag göra klart i veckan som kommer tänkte jag.

Sen hem och äta lunch och slappa lite innan jobbet. Nu sitter jag på jobbet och det åskar och vräker ner ute, så det är en kille här sen helt dött.Fortsätter det så här blir det nog lugnt här i kväll vilket är skit trist tiden går så sakta då.

21.30 är det helg och i morogn blir det party hos Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela