Madde

Seg söndag med lite av varje

Publicerad 2010-06-13 20:40:23 i Allmänt,

I dag har det vart en riktigt seg dag.Kom hem halv fyra i morse efter en natt i norrtälje och ett besök på dansgolvet.
Man är inte ung längre om jag säger så det märks så här dan efter.

Vi har vart en sväng in till uppsala och kolla på nya sängar till oss. Men det vi kom fram till med lite hjälp av killen på sängavdelningen fanns ju så klart inte inne skulle komma i morgon. Men det blev lite små saker som man alltid hittar.

Väl hemma vart det en sväng till skateparken.Oliver hoppar och jag är sitter och är nervös. Dom gör om lite egna hopp så den här gången va det alla fall en hel ramp eller vad man ska säga.Ibalnd är det håll mellan ramperna och då ska man hoppa över .Det ryktas lite om att det ska byggas nytt där. Det som finns kvar är i så där skick,så kul om det blir nytt.


Va inte det lättaste att få med han på bild gå ju så fort men här är allafall ett


Här åker dom stora killarna upp och hoppar runt för att sen ta sig ner Oliver har precis börjat våga ta sig runt lit lagom högt. Dom bästa är ända högst uppe.

Nu blir det slapp i soffan och det känns skönta att veta att jag inte börjar förens kl tre i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela