Madde

Gröna Lunds besök

Publicerad 2010-06-15 22:08:41 i Allmänt,

I dag börja jag jobba 06.00 brukar inte öppna på jobbet så det va lite tungt.Men skönt för jag sluta kl 14.
Så när jag kom hem packa vi in oss i bilen och åkte till Grönan.
Vi va väl där vid halv fryra och det vart verkligen skit bra för det va inte alls mycke folk ungarna kunde åka om och om utan att knappt behöva stå i kö.Den kön som va längst va till vilda musen som jag och Oliver åkte och den tog ca 10 minuter.
En hel nöjd eftermiddag/ kväll för hela familjen.
Nu sover killaran sött i sina sängar.


Nya tuff tuff tåget








Lite sockervadds paus


Lustiga husetets trappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela