Madde

egen tid...

Publicerad 2010-06-01 17:46:01 i Allmänt,

Efter lämning i dag tog jag en skön promenad i solen med T. Efter det blev det en sväng på ica och handla lite inför utflykten med dagis i morgon. Sen hem och steka pankakor och fixa lite ute. Sen la jag mig i solen och bara njöt av tystnaden runt omkring mig. Så härligt!!
Medans jag låg där bestämde jag mig för att killarna skulle få gå på circus i dag så ner och köpa biljetter innan jag skulle göra mig i ordning inför jobbet.
Vi hade bestämt att dom inte skulle få gå men jag tyckte att det är en gång om året så det är väl klart dom ska få gå. Så det får dom göra i kväll medans jag jobbar.
Nyss ringde William och sa att vi inte skulle ha matsäck utan dagis bjuder på lunchen så jag har stått och stekt pankisar i onödan.

Här kommer lite bilder på mina blommor jag planterade i går



Det är så kul att mina rosor som jag fick förra året har dagit sig får vi se om det kommer några blommor.Har glömt va det va för färg på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela