Madde

Domen är kommen

Publicerad 2010-06-14 17:27:25 i Allmänt,

Nu har jag fått svar på min röntgen. En skaddad disk ner mott svanskottan och en inflamation neråt oxå.En cysta på höger sidan, och ett diskbråk högre upp i ryggen. Ska ringa tillbaka med alla mina frågor. Ska börja med att äta voltaren så inflamationen går bort. Men jag vet att det kommer komma tillbaka för det gör det ju varje gång.
Ska skriva ner alla mina frågor och boka en tid så jag får komma och prata. Hon ringde och lämna allt på telefonen och jag stod på dagis och skulle lämna så tog liksom inte in allt.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-14 20:08:48

Åh herregud det låter inge vidare..men hoppas det inte är lika illa som det låter!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela