Madde

tillbaka igen

Publicerad 2010-07-20 21:29:14 i Allmänt,

Har varit borta ett tag har haft semester så har inte blivit av att sitt och skriva här.
3 veckor av semestern har gått och jag har 3 kvar :).
Vi har varit en vecka på gotland och det va super.En nöjd familj kom hem från ett underbart väder som sen har hållt i sig restrerande veckor.
Jag tog med mig killarna och bodde i solna några nätter efter gotland,blev allsång med tjejerna och så bad och mys med vänner.

I går va jag på 40 års partj hos en som jag jobbar tillsammans med på fritidsgården.Gjorde mitt första egna födelsdags kort.Fick låna en del saker av min svägerska Mia som håller på med scrapboking.Va på panduro och handla lite papper och så.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-27 22:15:10

Vad bra det blev!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela