Madde

Minnet så där

Publicerad 2010-07-26 21:52:53 i Allmänt,

När jag satt och åt frukost i morse så kom jag på att vi skulle till bvc med William i dag och kolla hörseln för tredje gången.Upp och leta efter lappen för att se vilken tid det va. ÅÅÅ om en halv timme, va bara att slänga i sig frullen och fixa sig snabbt och dra. Ingen lugn start på dagen direkt. Men det som va skönt va att han hörde bra denna gång så hon behöver inte skicka oss vidare.
Första gången vi va där hörde han ingenting på höger öra näsat bara lite grann och nu tipp topp :)

Sen belv det storhandling i norrtälje och så hämta vi ut passen,Så har jag va så duktig i dag och tvättat alla kuddar och täcken till sängarna känns så fräscht.

William har lekt med en kompis och Oliver fick surt följa med till norrtan.Men sen så kom hans kompis förbi som är hos sin mamma varannan vecka och då blev det fart på han oxå.

Nu förbereder jag vår lilla tripp till götet i morgon.

Ha det så bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela