Madde

tomte besök...

Publicerad 2010-12-01 11:02:22 i Allmänt,

Ja det hade vart någon lite nisse hos oss i natt med paket och ett brev hade han lämnat efter sig oxå. William fick öppna första paketet och där låg en liten bil.



Min dörrkrans har attakerats av fåglar så den är inge fin längre vill göra en ny men lätta att ta sig ut i skogen nu och hitta ny fin mossa :(.Skulle spryat den med hårspray, Mia berätta att hon gjorde så men tänkte inte på det då utan det kom ju upp nu när dom hackat sönder min krans. Dom har ju ett helt träd där det hänger massor av olika mat kan dom inte hålla sig till den.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-12-03 07:50:56

Tråkigt med kransen, dessvärre verkade inte hårsprayen skrämma bort dom för mitt hjärta blev attackerat även efter jag sprayat. Gör en krans i granris, det är lätt, jag har nog lite granris kvar som inte är frusen eller full med snö, du kan ta det om du vill.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela