Madde

Lilla William sovit över hos kompis

Publicerad 2010-12-18 20:36:16 i Allmänt,

I går lät jag Oliver gå själv till skolan,han blev så glad.Han har velat det länge men jag har velat följa med hela tiden,men i går så va det ren bekvämlighet som tog över. Han fixa det galant och jag & William behövde inte ta oss ut på en gång.
Jag röjde av lite här hemma och sen tog vi oss till öppnaförskolan där det va öppet sista gången innan jul. Mycke trevlig förmiddag med trevliga tjejer.
Sen tog vi oss hem och huset vart fullt av barn,både Oliver och William hade kompis med sig hem. När Williams kompis skulle hem så ville William följa med, så vi bestämde att han skulle få hänga med och även få sova över.
Man va lite nervös över hur det skulle gå.Det hade gått galant somnade halv nio och sov hela natten. Han va så stolt när jag hämta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela