Madde

upp och ner

Publicerad 2010-08-22 19:59:51 i Allmänt,

I dag har det inte vart en så bra dag. Morgonen börja bra fram till efter frukost sen utbrött kaoset,barn som inte lyssnar och är uppkäftiga och tjafsar emot.
Det förste bara hela min dag.

Funderat lite till på williams rum och vill bara forstätta.
Nån som vet någon bra sida med wallisar.(eller va det heter) Han gillar traktorer,dumpers osv.

När vi flytta in så rev vi ut garderoberna som fanns i hans rum och där ska vi nu bygga en upphöjd säng med förvaring under.
Så det blir en sån här med dörrar och så en likadan till med lådor. Sen blir det lite yta över och där skulle jag vilja ha hyllor som man kan ha böcker och lite så i.


Nyhet på ikea.

Hoppas på en bra dag i morogn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela