Madde

Skolstart

Publicerad 2010-08-15 19:24:53 i Allmänt,

På tisdag börjar Oliver i första klass. Så i dag va vi en sväng till Täby C och köpte ny skolväska då den andra va trasig,han fick välja helt själv. Det blev en svart batmanväska ,blev även ett pennfodral med färgpennor i och lite annat. Så köpte han lite pennor och pennvässare och linjal.
Efter det blev det oxå lite nya t-shirts han har växt i sommar och tröjorna börjar bli korta.
Eftersom det är kalas nästa vecka så köpte dom en present till födelsedags barnet.


Fick bli en polisbil att åka i idag


Skolsakerna

Väl hemma fick det bli gräsklippning och killarna ville slappa till film och tv-spel.Men till slut kom dom ut och börja fixa i sandlådan. Dom har fått nån dille på små paddor så dom bygger och fixar till dom.
När jag va klar gick vi ner till sjön och svalka oss.Solen va inte framme men varmt har det vart i dag me.





Imorogn börjar ny vecka så när killarna lagt sig blir det slapp till en film. I går hyrde vi brothers den va så där och i dag är jag själv hemma så jag har hyrt änglavakt se om den är bättre.

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela