Madde

Sjukgymnasten

Publicerad 2010-08-03 19:35:28 i Allmänt,

Svårt att vakna i morse,väldigt seg ville bara sova mer men till slut va jag bara tvungen att gå upp.
Det fick bli en hemma dag för mig och så lek för killarna.Oliver cykla till en kusin och william fick besök här hemma.Själv har jag fixat med lera till tittskåp.

Så va jag hos sjukgymnasten. Min läkare tyckte jag skulle ta kontakt med en och få hjälp med att stärka upp bålen.Men jag fick ingen hjälp för jag va redan stark nog tyckte hon och så strcha hon musklerna och tyckte också att det va bra där.
Hon skicka hem mig med lite lappar om att ringa tillbaka till min läkare och be henne ta prover på mig och även skicka en remiss till en ortoped som hon rekomendera.
Hon tyckte mina skador va mycke märkliga, fatta inte hur jag kan ha fått dom.

så i morgon blir det till att ringa läkaren igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela