Madde

Nya jobbet

Publicerad 2010-08-18 13:02:35 i Allmänt,

I går tisdag börja jag halv åtta på min nya tjänst. Det kommer bli toppen skönt att inte ha kvällar och helgerna då det behövdes fixas en del med barnvakt.
Men åter igen kommer sakna mina kära ungdomar.

Numera är jag skolvärdinna ochhar hand om skolans cafetéria. Säljer frukost på morognen och sen kommer det några elever från högstadiet och hjälper mig fixa inför resten av dagen med mackor och dyligt.

I dag kännns det som att sommaren är slut och hösten på väg. Så trist med regn och grått.
                                                                                                                                                                           

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela