Madde

Lite piff...

Publicerad 2010-08-09 17:57:33 i Allmänt,

I lördags kolla jag på flickan från ovan. Jag kände igen titeln lite när jag såg den men tänkte inte mer på det,så när jag börja kolla på filmen vart det mer och mer bekant. Då börja jag förstå att jag nog läst boken. Oj oj vilket minne man har,i söndags fick jag gå ner i källaren och kolla och mycke riktigt jag har läst boken men det va dock länge sen för den stod långt bak.

I går va jag och mamma på ikea och shoppa.Hon köpte en tv-bänk och en sekretär och jag fick för mig att göra om lite i tvättstugan. Hade två trådbackar som bara stod och vänta i ett hörn så köpte till två bänkskivor och så ett tyg att sätt runt.
Så blev det lite gröna växter också.


Så här såg det ut först


Så ställde jag dit trådbackarna och satte på skivorna


Sen sydde jag tyget och satte på


Fick bli lite gröna växter i hörnet mot duschkabinen

När jag höll på där nere såg jag att blommorna i förnstret har gjort sitt så måste inhandla lite nytt

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-08-10 17:21:45

Åh fint det blev.Piffig du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela