Madde

Helgen rullar på

Publicerad 2010-08-29 08:43:54 i Allmänt,

Jag får helg redan på torsdag kväll nu för tiden det är så skönt.
I fredags så kom en kompis från gamla sim tider förbi med sina barn. Mycke trevligt, lite lunch och fika och massa prat.

I går lördag hade vi en hemma dag. Passade på att ta mig ut i spåret innan Robert åkte till jobbet:När jag kom dit hade jag glömt min mp3 hemma så det kändes lite tungt. Gillar inte att höra mitt flås, musiken gör att det känns så mycke lättare.
Sen vart det lite kompislek för killarna och jag rensa bland Williams kläder mycke åkte bort och så tog jag fram alla 110 kläder och tvätta upp så nu är det på fyllt me "nytt" i williams garderob.
Sen på kvällen när tystnade lagt sig här i huset så blev det Film för mig. Precious en väldigt stark film.Lite irreterande bara att den flimra i mellan åt så det ska jag säga till om när jag lämnar den i dag.

I dag blir det en tripp til IKEA och handla till williams rum så vi kan göra klart där.Kom på i går att vi har ett litet bord och två små stolar som oliver hade i sitt rum förut.Så jag ska fräscha upp med lite vit färg så kan vi ställa in dom i hans rum sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela