Madde

Fynda lite på rean

Publicerad 2010-08-03 09:32:30 i Allmänt,

Kändes lite tråkigt i går när jag vakna killarna ville leka med kompis och jag ville inte bara va hemma. Så bestämde mig till slut att det vart kompisfritt. Va lite sugen på att få komma till panduro och handla lite saker så man kan göra fina kort, fick mer smak efter födelsedags kortet. Eftersom vi skulle till täby försökta jag få med mig nån så man kunde stanna på niciks så killarna också får nått kul.
Inget napp men så fick jag med mig Linda och hennes störtsa tjej. Så det vart lite kompis också för killarna.

I täby C så shoppa jag en tröja på HM och så hitta jag lite papper och stämplar på rean på panduro. Kändes bra,vart lite lera också håller på att gör tre tittskåp nämligen.

Kvällen bestod av lite träning och slapp i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela