Madde

Snö snö snö

Publicerad 2010-04-06 07:52:50 i Allmänt,

I går när man vaknar och ska sätt sig vid frukostbordet börjar det snöa så deprimerande.
Dagen bjöd inte på så mycke kul. Oliver lekte med en kompis och jag och william hängde med varandra. Rätt trist dag faktiskt.
På kvällen blev det skivstång,William ville hänga med som vanligt så han fick det. Att världen kan förstöras för dom små så lätt.Medans han höll på att byta om tog jag fram allt jag behövde och då vart han ju helt knäckt att han inte fick hjälpa till. Men det löste sig snabbt då J fråga om han ville samla in alla lappar så han gick runt där med lådan.
Sen gick passet så där, magen krångla så fick gå i från två gånger.Ja vissa av er vet ju vad jag menar ;).Jobbigt det där att det bara kommer.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-04-06 09:37:09

Hej hej!



Ja det var inte kul med snö igår morse. Men härliga dagar fredag och lördag. Jag trotsade faktiskt snön och gick ut och sopa bort den från rabatten för att plantera lite vårblommor. Vi hade en jätteskön påsk på landet. Låter som att ni också njöt.



Vad flitig du är på att skriva i bloggen. Jättekul! Hänger med så gott det går.



Nu ska jag jobba lite.



Kram från mig och Märta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela