Madde

Skärtorsadagen

Publicerad 2010-04-01 10:48:10 i Allmänt,

Redan påsk och det är frotfarande snö ute. Satt och kolla på gamla kort och då satt vi i kortärmat och åt på mammas och pappas alltan för ett år sen vid påsk.

Det är skärtorsdag i dag och killarna ska va lite olika figurer.William ville va tiger till dagis för dom hade pratat om att man kunde klä ute sig, men det fick bli en påskkanin för det had ejag saker till hemma. Så söt! :)
Oliver ska va påskgubbe i kväll och gå runt med en kompis och önska Glad Påsk,han har ritat påskkort och haft sig här hemma.

Själv ska jag jobba och ha 50-tals kväll på jobbet

GLAD PÅSK på er alla

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2010-04-06 20:28:36

hahaha, det var de sötaste påskfigurer jag nånsin sett! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela