Madde

Shopping

Publicerad 2010-04-19 20:48:54 i Allmänt,

Idag har jag vart på födelsedags shopping. Ja jag vet jag fyllde år i februari och då fick jag shopping med mamma av mamma och pappa. Så i dag blev det av, ville vänta lite till våren kom.
Vi åkte till Kista galleria.
Störst fokus va skor hitta ett par jumpaskor på Nilsson i märket puma,sen kolla vi på dinsko,vagabond,bianco mm efter att par vår/sommar skor men hitta inga jag fastna för eller så fanns inte min storlek.
Så blev det ett par löparskor av present kortet jag fick av mina (norrtälje) tjejkompisar.
Blev det två toppar,en bh,en väska och så en tavla. Riktigt nöjd med dagen 
Tack mamma och pappa




















   
           

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-20 14:13:51

Snygg väska !!! Kul med shopping!

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-04-20 21:50:49

Mmmmm!vill oxå shoppa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela