Madde

Naprapaten och doktor

Publicerad 2010-04-27 07:55:43 i Allmänt,

Natten till i går sov jag jätte dåligt,hade så ont i mina skinkor.Varje gång det skulle vändas eller att jag rörde mig trodde jag att jag skulle svima av.
Ringde till läkarstationen, vi ringer upp dig omkring 5 i halv tolv i eftermiddag får jag då en röst som säger.
Snackar med min kompis Sofie på msn, hon säger att jag ska komma till henne och hennes praktik i Arninge så ska hon kolla. Fixar så jag kan åka från jobbet och tar mig till prorehab. Dom ringer från läkarstationen och säger att min läkare ska ringa upp i dag tisdag så får se vad hon säger.
Hos sofie masserar hon och tror inte det har med musklerna att göra som läkarna säger som jag vart hos. Så i dag när doktorn ringer måste jag verkligen se till att jag får en röntgentid så dom kan få reda på vad de är som händer med min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela