Madde

Hos frisören i dag...

Publicerad 2010-04-27 17:40:46 i Allmänt,

Idag efter lämning i skolan så åkte jag och william ner till öppnaförskolan. Va där en stund och sen lämna jag William där tillsammans med Mia,Anton och Ella så gick jag och klippte mig,så skönt att få klippa igenom det.
Tack för hjälpen :).Säg bara till om jag kan hjälpa dig.

Doktorn ringde i dag oxå så om en vecka ca ska jag få en röntgen tid och kolla upp vad det är som gör att jag får så ont.
Hoppas inget allvarligt :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela